Reklama jako odświeżenie nadwozia?
Pojazdy firmowe bynajmniej nie muszą spełniać tylko funkcji transportowych. Mają możliwość pełnić funkcję narzędzia do budowania publicity spółki, dodatkowo wykonując to wyjątkowo owocnie. Będąc stale w ruchu, nieustająco zgłębiając nieznane miejsca potrafią być nośnikiem reklamy o nieograniczonym wprost potencjale trafiania do klientów. Należałoby też wskazać na to, że pokrywanie aut folią bywa nieocenione w celu odmłodzenia floty będącej na wyekwipowaniu firmy. Przejawy wyeksploatowania aut negatywnie wpływają na jej postrzegania przez możliwych nabywców. Zarysowania a także otarcia farby na nadwoziu bądź przygasła jego barwa zatruwają lekko wizerunek przedsiębiorstwa. Dzięki folii te malutkie mankamenty można efektywnie zakamuflować.
Okleina na aucie – poprawny projekt to jest podstawa
Zyskujący na popularności car wrapping uchodzi bieżąco za pewną z najdostępniejszych oraz najbardziej korzystnych przekaźników reklamowych. Oblepić można jakiekolwiek segmenty karoserii – wespół z dachem, osłonami lusterek i odbojnikami -wykorzystuje się do tego taśmy pakowe z nadrukiem – kontakt z PROTAPE. Na terenach zachodnioeuropejskich od zawsze jest on przyjmowany za realny rodzaj sztuki, a Igrzyska w Naklejaniach Automobilowych mają edycję już także w naszym kraju. Dla korporacji – także tych z dużą flotyllą, jak i posiadających tylko kilka aut – wyznacza to niesamowite pole manewru w komunikacji agitacyjnej. Samochody firmowe stają się nierozłącznym elementem publicity korporacji. Przed specjalistami w temacie oklejania pojazdów nic nie przeszkadza, żeby niemal każdy ich kawałek przygotować jako płaszczyznę reklamową. Jak osiągnąć to tak, aby nie wpaść w patetyczność i nie złapać granic chłamu? Wymogi estetyczne w przyozdabianiu pojazdów nie odstają od ogólnych norm. Charakter może pociągać, nietypowa oprawa może tworzyć wrażenie, fikuśne akcenty mają możliwość kusić wzrok. Lecz to schludność, elegancja i minimalizm wyznaczają styl.